SKRIVET: 2011-03-01, kl 20:55:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

presenter ♥

Igår fick jag ont i halsen & nu är jag genomförkyld! Har svettats en del under dagen & blir helt slut för minsta lilla + att aptiten inte är den bästa men jag måste ju äta. Casper är också snorig =/
Va vi inte nyss förkylda & hade inte han nyss feber?!

Gick en promenad med Léon idag. Men det är ju skitdrygt att gå nu, man glider fram. Hämtade ett paket på OK. Gulliga Monica hade skickat presenter till pojkarna ♥
Supergullig body & strumpor till Léon. Barselius-Bus fick en bok :)

Léon "Hickan" Birath sover just nu. Han får jämt hicka stackarn. Hickar så hela han hoppar.. :O

Nej, jag lär nog runda av här.. känner mig helt slut för en jäkla förkylning :@

Igår lärde sig Casper 2 saker (kanske fler? det är nåt nytt hela tiden) hur tåget låter & "Hur gör storebror?"
När vi frågar "Hur gör storebror?" Så tar han upp armarna (eller sträcker framåt, inte alltid det blir helt rätt hehe) & spänner sig allt han orkar.


Monica - Mamma till Engla

Hihi bara liten present. K1 måste ju få något med.. Krya på er <3


Monica - Mamma till Engla

Hihi bara liten present. K1 måste ju få något med.. Krya på er <3



PUBLICERAT: 2011-03-01, 23:04:41 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: