SKRIVET: 2011-07-27, kl 21:36:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fullt ös

Skittrött! så det blir bingen bara jag skrivit det här.

Imorse blev det bibblan & lekparken i stan. Lekparken i stan är verkligen bra. Casper har kul & även dom stora barnen. Den passar mest större barn men finns även nåt för Casper. Trots att han inte åker rutchkana eller gungar :P
Sen åkte vi hem & åt lunch. Efter en liten stund gick jag ut med dom större & Casper sov. Även Elin var med. Så det var fullt ös & det var såå varmt. Ungarna blev svettiga & riktigt trötta. Casper somnade i mer normal tid ikväll, strax efter 19.30. Han sa att han ville ha vatten men medans Danne hämtade somnade han :D

Imorgon ska jag, Danne & barnen (även Maja) till Framtidsmuseet. Ska bli skoj! Hon kommer ha sååå mkt att berätta när hon kommer hem, öronen kommer ramla av på föräldrarna. Samma sak med Filips föräldrar idag. Han pratar JÄMT, tänk då när han fått göra en del & lekt hela tiden. hehehe.

Men att se ett helt gäng ungar leka, springa & vara glada. Sååå härligt! Nog för att dom har sina duster ibland..


Lotta

Ingen rutsch? Ingen gunga? :O

Gud va kul att gå på framtidsmuseum!

Hade jag lätt gjort och jag hade säkert pratat örona av min lilla familj efteråt också haha..



PUBLICERAT: 2011-07-27, 23:12:20 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: