SKRIVET: 2011-01-15, kl 20:53:32 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

Tjockare?




V. 35 (34+2) tagna nyss. Orkade inte hämta kameran, därav den dåliga kvalitén.

Frågade Danne idag om det syns att jag är gravid när jag ligger på rygg. Eller om magen syns då.
"ja det är väl klart! Och du har större mage än i somras"
"Ja det hoppas jag verkligen!"
KARLAR!!!!!

Nu är han på jobbet, han jobbar 20-06 & det är extraskift. Casper är i Säter. Jag fällde några tårar på hemvägen men sen har det känts ok & Danne ringde dit för att höra hur det gått. Säkert för att lugna mig, men jag pratar ju med mamma varje gång Casper sover hos dom. För att höra att han somnat osv. Hönsmamma? ALLTID!
Casper hade somnat 19.20 & inte varit ledsen när vi gått. Vi sa ju hej då, pussade honom men han var så mitt uppe i leken.. Daniel försökte ta upp honom (från golvet) men han blev sååå arg haha.

Nej, jag ska nog lägga mig snart. Får ont av att sitta här..


tandra

Vilken fiin mage!!! Och ja sa ju att de skulle gå bra med barse bus!! :) Duktiga killen!


Madeleine - Mamma till Lova

Ja jag har en känsla av att det kan vara extra svårt att komma ihåg att ta på natten, mitt i all trötthet :) men har fått tips om att den kan stå utanför kylen i en månad, så kanske kan ha den vid sängen - känns lättare att kommer ihåg då, och framför allt lättare att "orka" (självklart orkar men, men du vet vad jag menar) :)



PUBLICERAT: 2011-01-16, 17:26:53 | URL: http://madeleines.se
Vilma Hill

snygg blogg ! :)



PUBLICERAT: 2011-01-16, 19:17:35 | URL: http://vilmasmagazine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: