SKRIVET: 2011-01-10, kl 19:52:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

syskonvagn

Igår köpte vi syskonvagn, kändes som det var hög tid.. :)
Undrar vad vi behöver köpa innan K2 kommer? Ska köpa nån flaska+ nappar, nån tetra med ersättning, skötväska, blöjor, nappar, handdukar.. ja, det är vad jag kommer på just nu. Det ordnar sig. Amningsinlägg har jag iaf höhö. Var en viss person som skickade lagom till jul :P



Så ser den ut iaf, bilden är från annonsen.

Idag har varit en seg, lång & tråkig dag. Uff. Tur att Casper var lugn & mysig på em. Han lutade sig mot mig & var allmänt gosig ♥
Har inte hänt ett skit på hela em. Bläää! Imorgon måste det hända mer! Casper sov bara drygt en timme när han sov middag så dagen blev ju lång. Men vi låg i sängen en stund efter att han vaknat iaf, han låg på min arm. Myyys.
Danne började 1,5 timme tidigare idag. Så ska han jobba natt (extra) i helgen. "Långnatt", 20-06. Men men, det får gå. Jag skrev i sms "ja, du köpte ju vagn igår". För han sa till mig igår att det var minsann min födelsedagspresent iår.. :P

Häromdagen bakade jag kladdkaka. Lät Casper smaka smet från vispen. Så erbjöd jag hann mer av det som fanns kvar på vispen. Då drog han bort huvudet & ville absolut inte ha mer. WHAT?!
Han hade fått tag på chokladbitar hos K-B för några dagar sen. Han hade slickat på en & grinat lika illa som han gjorde när han fick majskrokar haha. Sen gav han den till mamma, slickade på en till & gav den till mamma :D
Igår fick han liiite vaniljglass när Dannes föräldrar var här. Jag trodde han skulle vilja ha mer mer mer men han var nöjd med det han fick. Danne erbjöd han att slicka av bordskniven som vi tagit glass med men då drog han undan huvudet :P
Får se hur länge han är sån hehe. Knas-unge. Smet som är det godaste!


Monica

Toppenfin vagn ju! En sån vill jag med ha när vi får en till.. Håll tummarna nu!!



PUBLICERAT: 2011-01-10, 22:17:54 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Thérèse

Jag kan säga att Hugo är fortfarande så när man erbjuder att slicka på vispen osv...han är inte mycket för sötsaker överhuvudtaget. Isglass gäller om det är glass eller liknande och gillar inte kakor..

Skumma barn! Fast det är väl bra..alla "lär" sig väl att gilla sötsaker till slut..



PUBLICERAT: 2011-01-11, 07:11:54 | URL: http://www.theresesjosten.se
tandra

Såååå fin vagn, önskar att vi kunde ha en sån när det är dags för no2 :)


carina

jättefin vagn!



PUBLICERAT: 2011-01-28, 15:54:09 | URL: http://angelno01.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: