SKRIVET: 2011-01-26, kl 21:19:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Spännande!

Under kvällsmaten såg jag att Casper satt i halsen, han anstängde sig för att få upp det & så.. jag klappade honom i ryggen & sen reste jag mig. Då visade han att han ville upp till mig (var på väg att ta upp honom) & jag tog upp honom. Då kräktes han ett jäkla lass (kändes det som, men tyckte inte han hade ätit så mkt) & det var överallt! På min bh, mitt linne, golvet.. osv osv.. In i duschen med oss. Och så bada vi.
Efter en stund gick jag upp. Dels får jag ont av att sitta där mer än 20 min & dels trodde jag att han tröttnat. Inte då. Den där lille herren kan minsann bada i en timme.

Gjorde sen gröt som han åt & senare fick han välling. Bara han inte får ont i magen under natten!

Linnea (Kjells andra dotter) åkte in till förlossningen ikväll. Hon körde själv, jäkla galning!!! Kjell sa att han kunde köra henne (han mötte henne i Leksand, dom bor i Siljansnäs) men hon sa nej. Han skulle vara barnvakt. Hennes karl va i Sthlm :/ Hoppas han hann in innan bebis kommer. Shit alltså..

Nej nu ska jag gå & lägga mig. Har nog smittat Lillis med förkylningen :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: