SKRIVET: 2011-01-19, kl 21:13:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skrämande

Veckan går fort. Vilket är bra OCH skrämmande!

På fm var jag & Lillis på Myran. Kjell hämtade honom där, jag gick hem.
Sen blev jag hämtad av Sandra & Idun för fika på Kupolen med dom & Jessica & Moa :) Väldans trevligt!

Blev mat hos K-B ikväll, skönt att slippa laga mat :) Blir nog rester imorgon för den delen. Ibland får man vara lat minsann. Danne jobbar ju 06-18 så..

nej nu ska jag gå & lägga mig. Imorgon blir det Myran igen. Trist när ingen riktigt kändis kommer dit nån gång :(
På fredag blir det nog Kvarnsveden & då följer Danne :)

Har beslutsångest om en grej imorgon.. crap.

Snart vill jag verkligen handla lite till bebisen. Apropå bebis, mitt ex ska bli pappa & dom har bf 17/2. Hahaha.


Kea

Vad ska du handla till bebisen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: