SKRIVET: 2011-01-31, kl 20:39:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

en måndag

Imorse när jag skulle till och klä på honom så satte han sig så han fick en kartong mot sig. Skar upp en bit nedanför bröstkorgen :(
Han grät & satte hande mot såret som blev ganska brett. AJ AJ! Snacka om otur =(

Sen var vi på Myran så han fick leka av sig. Han hade kul som vanligt. När vi kom hem la jag han direkt & han sov i över 2 timmar.. jag väntade & väntade & väntade & väntade på att han skulle vakna. Alla andra skulle väl bara njuta antar jag..

Annars har det väl inte hänt så mkt idag. Tog nåt kort på Barse när vi var på Kupolen men orkar inte lägga in dom nu. Får bli en annan gång.. han kissa på pottan idag. Fränt. Han brukar ju aldrig sitta på pottan. Det är inget vi försöker med ens.

Inget öf på onsdag.. vad ska vi då hitta på?

Det var nåt mer jag skulle skriva men det har jag såklart glömt nu.


josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: