SKRIVET: 2011-01-14, kl 21:54:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

40 dagar...

Kul att så många gissat kön & när K2 kommer :D
Lägger upp ett inlägg längre fram med alla gissningar.

Idag är det 40 dagar kvar!

Men lite (lite?! Nu ljuger jag igen!) läskigt känns det allt.. två barn. Två små barn. För Casper är ju fortfarande liten. På torsdag blir han 1 år och 4 mån. jag klara 2 barn? Vad ger vi oss in på?

På skrivbordet har jag fortfarande en bild på honom som nyfödd. Tänk så liten han varit, lilla gubben :) Känns lite tråkigt att snart är tiden med bara honom förbi. För så får man väl känna? Det är ju inte så att jag inte längtar efter K2 & att K2 inte är önskad. Längtar hur mkt som helst & ville gärna ha barnen tätt. Försöker njuta varje sekund av att bara vara med Casper. Innan jag lägger ner honom i sängen när han ska sova middag står jag alltid & håller om honom ett tag, då kramar han om mig & lutar huvudet mot min axel. Finns det något mysigare? Eller när han ligger på min arm i vår säng & vi tittar på film. Mys på hög nivå!
Om han bara visste hur mkt jag älskar honom. Att jag skulle göra allt för honom. Allt, allt, allt..
Oj, nu blev det mkt om Casper.

Känner mig (än en gång) less på hans mage. Suck suck suck. Inte som förut, tack & lov. Men ändå..

Dragkedjan på K1´s overall gav upp helt häromdagen. Den delar sig. Bästa Thérèse i Göteborg hade en som hon skickade :)
Den kom idag & den passar. Perfekt!! Nu slipper han frysa & han slipper bli sjuk. Och vi kan gå till Myran.

Nu sitter jag verkligen uppe på övertid, jag som brukar lägga mig vid 21. Trött är jag. Imorgon ska vi åka till Säter efter att Barse-bus sovit middag. Men jag försöker att inte tänka på det.. huva.

god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: