SKRIVET: 2011-02-01, kl 20:46:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

panik

Vi hittar inte overallen!!!! Den som K2 ska ha alltså.. och hittar vi den inte snart får jag panik. Eller jag har nog nästan fått lite panik redan. Om jag vaknar i natt kommer det säkert vara det första jag tänker på..

Var till Myran på fm & det var väldans trevligt =)
Casper fick lunch där. Sen somna han i vagnen 11.40. Bar upp honom, la han på vår säng så jag kunde klä av han alla kläder & byta på honom.. han sov vidare & vaknade 14.10 hehe.

På em kom K-B hit en stund. Herregud, aldrig sett Casper såååå ARG!!! Fan va drygt det var. Trodde inte han skulle äta kvällsmat heller men han var som vanligt då & åt bra. Ingen cirkus alls ens :P
Sen satte jag han på pottan & han kissade. Han som fortf känns så liten. Han är ju våran bebis. Eller jag säger iaf att han fortf är bebis.

Häromdagen när jag skulle sova började jag fundera på om jag har en tand på G. Men icke. Frågade Danne om han har nån på G, han har ju blivit lite snorig.. men ingen tand. What?! Kan man bli snorig ändå? :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: