SKRIVET: 2011-02-17, kl 21:13:41 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

Packa pappas kappsäck?

Mamilainen tjatar så mkt om att jag borde packa. Hon frågar flera ggr i veckan om jag packat. Idag ljög jag & sa att jag packat BB-väskan :O

Karln jobbar em idag så han följde med till Myran. Mkt folk efter ett tag. Kanske sista gången på länge vi var dit? Hoppas det!
Casper var sjukt trött efteråt så han somnade i bilen innan vi ens hunnit till Tjärna Ängar :D
Danne skjutsade mig & Casper till Kjell nämligen. Han fortsatte sova fast vi tog av alla kläder utom en t-shirt :P

Träffade Linda & Rufus en sväng idag. Trevligt som vanligt. Igår träffa jag Kea. Skoj att träffa lite vänner. Sen lär man väl sitta instängd om det ska fortsätta vara så här kallt + att man kommer ha fullt upp. Ni som får sms får det när jag har tid att gå på toa antar jag..


NU SKA UNGEN UUUUUUUUUUUT!!!!!!!!

Men först vill jag sova en stund (väck mig gärna med värkar från helvetet om typ 3 timmar ok?) för jag vakna 5.30 imorse av nån konstig anledning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: