SKRIVET: 2011-02-21, kl 21:14:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Läkarbesök inkl PKU



Léon ca 12 timmar gammal <3

Var till Borlänge Sjukhus för läkarundersökning & PKU-prov för lille Léon. Allt gick bra. Jag blev helt slut så när jag & Léon kom hem åt jag pizzan från igår & sen la jag mig och sov. Hade Léon på mig *mys* :D
Danne var & handlade lite.

Casper kom hem vid 15. Han hade varit hängig hela dagen & velat vara i knät eller bli buren berättade Kjell. Och trött var han. Inte helt kry alltså..

Runt 16.30 kom pappa & Marita. Casper ville direkt upp till Daniel & var jätteblyg. Sen ville han sitta i mitt knä hela tiden. Så jag hade båda pojkarna hos mig ett tag. Sen tog Daniel Léon & Casper var i mitt knä. Jag kände att han var varm så tog tempen. Härliga 39,4 grader! =(
Jag blev alldeles svettig av att ha honom i knät. Helt plötsligt somnade han i mitt knä med huvudet mot min underarm.. sov i kanske en kvart. Råkade nog väcka honom. Kl var 17.30 när han somnade & han hade strax innan fått alvedon. Sen var han helt speedad pga alvedonet.
Herregud vad han sprang omkring! Léon låg i liften & sov. Så petade han på munnen & klappade på magen hehe. Gullunge!

Han åt ingen kvällsmat men drack mkt välling sen.

Léon är tydligen en kräkbebis. Gått åt några bodys idag :P
Casper spydde ALDRIG!

Inte den bästa syskonbilden men Casper var mer intresserad av brorsan än av kameran ^_^

Tog även bild på magen igår men dom bilderna vet jag inte om jag lägger upp.. fast dom sista magbilderna med Léon i magen borde jag väl lägga upp. Togs inne på förlossningen :)

Förresten: Läste i pappren idag & vattnet gick 1.03. Inte vid 00.


Monica

Oj vad lik Casper han är :) Gillar lilla fossingen som sticker upp på syskonbilden :) Kram till hela familjen ♥



PUBLICERAT: 2011-02-21, 21:19:47 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
tandra

Jisses va stor Casper blev! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: