SKRIVET: 2011-02-12, kl 20:28:43 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

elva

Tog kort idag när Kjell håller i "Skrotan" (hon har fortf inget namn) & Casper men orkar inte lägga in det nu..

Varit hos K-B hela dagen. Jag & Casper. Danne kom dit till fikat på em. Casper somnade i bilen på vägen dit (kl 11). Han sov vidare i sängen men vaknade efter 30 min. DÄMIT! Men han hade inte ätit nåt (typ 4 skedar yogurt till fukost) så det var nog därför han vaknade.
Sen har han hållt igång hela dagen! Försökte få han att sova runt 14 men gick inte :(
Han var skittrött runt 16.30 men åt ok senare iaf. Och sen var han övertrött & körde fullt ös..

Linnea, Donna & Skrotan var där idag för att Donna fyllt år.
Jag höll i bebisen (hon är född den 3e) flera ggr & Casper brydde sig inte ett skit. Men när Kjell höll blev han ledsen, iaf första gången. Då tog jag upp honom & han höll om mig. Sen tog Kjell honom. Så han höll i både bebisen & Casper hihi. Då myste Casper :) Han klappade, strök & kände på bebisen. Försiktig var han också. Blev alldeles varm när jag såg hur han gjorde.


Idag är det elva dagar kvar. ELVA! Seriöst, kanske borde börja tänka på att packa "bb-väskan". Eller kanske t.om packa? Vi har iaf tvättat alla bebiskläder nu. Det gjordes igår.. oj vad vi är seriösa den här gången, eller inte :P
Ähhh vi tar det som det kommer. Och jag tror inte bebisen kommer snabbare bara för att jag packar. Känns för tillfället som jag kommer va gravid hur länge som helst. Grinade över det i förrgår på kvällen & sa till Danne att han kan säga till Eric (hans chef) att han har rätt, att K2 kommer i april.. haha

Känner mig jävligt less på att va gravid nu!

Fast en sak gjorde mig glad idag & det var att hålla i bebisen. MYYYYYYYS!
En till sak som gjorde mig glad var att se hur Casper var mot bebisen. Gullunge ♥ Mammas lilla hjärta, han kommer alltid vara mitt Lilla hjärta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: