SKRIVET: 2010-09-14, kl 15:14:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vilken dag

Idag har vi varit på Myran. Skönt att gå dit för Casper har inte precis haft sin bästa dag :/ Gnäll, skrik (argt), grin.. trodde ett tag att öronen skulle ramla av O_o
Behövde inte jaga honom så mkt, bara ta bort honom från ett ställe 2 ggr där dom har draperi & bakom draperiet ska inte barn vara. VARFÖR HAR MAN DÅ INTE EN GRIND?!?!
På slutet blev Casper jääättesuperdupermega-trött. Han satt i mitt knä med kaninen & lyssnade när dom andra sjöng. Så flinade han :)
Han somnade utanför porten när vi var på väg in så då fick det bli en promenad. Självklart började det regna. Men jag hade ju iaf min "regnjacka". Han vaknade efter ca 40 min & var egentligen inte färdigsoven. Men bra att han vaknade eftersom det var lunchtid.

Efter lunchen blev det beställa tårta, köpa ett stort färgat papper & handling på ica maxi. Orkar inte göra tårta, orkar knappt baka.. men hellre baka nåt bröd än en tårta iaf. Tar mig aldrig för & bakar & vi har aldrig fikabröd hemma så.. det blir liksom aldrig av. Jag vill hellre ha godis. Tänkte köpa nåt fikabröd idag men lät bli. När jag kom hem fick jag lov att öppna nougaten som jag köpt till baket.. oooops.

Köpte ballonger & sånt idag. Tänk att Lillis fyller 1 år på måndag. Hjälp! :O

Casper sover & D vilar. Skööön tystnad :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: