SKRIVET: 2010-11-26, kl 20:46:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trångt

(Ang föregående inlägg: det blev tyst nästan direkt efter att jag publicerat, han somnade alltså)

Casper försökte blåsa på en elljusstake igår :D Och så hade han tittat på Kjell innan han petade. Han visste väl inte om det var varmt. Det roliga när han blåser är att han blåser inåt :P

Gud vad magen känns stor nu, är den stor? Hela dagen har jag velat slita av mig alla kläder för det har känts som dom bara sitter åt :/ Skönt när vi kom hem från K-B. På med en stor t-shirt :)

Nu är jag jääättetrött. Så jag ska nog lägga mig tidigt (som alla andra kvällar, ovanligt va?) & läsa. Men man vet ju aldrig OM eller hur mkt man KAN & FÅR sova. Lika bra man vänjer sig, snart är det dags att amma. Om det funkar vill säga, det vet man ju aldrig innan..

Längtar efter dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: