SKRIVET: 2010-05-30, kl 09:25:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

slarver

Jag är en riktig slarver när det gäller bloggen. Sorry, men jag har inte haft något att tillföra.

Igår var vi till Sätä´ och käka tacos. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, alla familjer/grupper är tacos på sitt sätt verkar det som.
Filip är så rolig när han vill och försöker leka med Casper. Casper tycker det är jättekul. Man kunde nästan tro att hans mungipor skulle spricka. Det roligaste var nog när Filip byggde en koja (på altanen) och ville att Casper skulle vara med. Casper var i gåstolen.
Filip: Men han får vänta. Jag är ju inte klar.
Casper: vadå vänta? *försöker springa men farmor hålla i* :)

Filip byggde en mindre koja åt Casper. Där skulle Casper sitta helt still.. *ehh* Daniel satte honom där och efter några sek såg man hur det rörde sig och sen poff så var den förstörd.. hehe.


Dagens planer: Maserhallen. D (Kjells barnbarn, 9 år) är hos K-B så hon ska också följa med. Hon tycker det ska bli jättekul. När Casper blir för trött och tröttnar går Daniel upp med honom så stannar jag kvar med D (och mamma om hon skulle med..)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: