SKRIVET: 2010-05-14, kl 21:41:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sim sim sim

Jag & Lillis åkte till badet från mamma. Trodde Daniel skulle vara där men det var han inte & jag hade korten som man använder när man går in.. frågade i kassan om han kunde gå in sen & det gick bra. Puh! Drygt när folk är lediga för det är så mkt folk, trångt i duscharna..
Idag vågade vi släppa Casper när han hade uppblåsta armringar på sig & han var jätteduktig på att "simma" (ta sig fram) :D
Så fick han dyka från trappan, hoppa från kanten själv (man skulle locka på honom och han skulle typ kasta sig), torpeder.. :)

Efteråt var han så trött så vi gick upp när det var slut, då hade han varit i ca 40 min. Han var för trött för mellis, ingen idé att försöka. Tänkte ett tag om jag skulle ge han ersättning men tänkte att han kunde få nåt när han vaknade. Det gjorde att han inte åt på 6 timmar idag :O
Och då åt han mkt kan jag säga. Inte konstigt.. hemgjord kycklinggryta med cous cous och sen frukt till efterätt blev det.

Nu har jag grus i ögonen.. Hoppas Lilla ♥ sover bra i natt. Han har svårt att koppla av verkar det som. Han vaknar & är ledsen, får komma till vår säng (ofta vid 4), vänder och vrider, gnyr lite, gnuggar ögonen, tar snuttis, vänder och vrider, gnyr, snuttar, vänder och vrider.. osv.. och vi håller om, stryker.. lilla prinsen.
Tog kort på han idag när han står upp & håller i sig i köksstolen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: