SKRIVET: 2010-05-30, kl 21:40:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mors Dag

Casper badade i nästan 1,5 timme idag. Duktig bebis. Han hade säkert orkat lite till men det började bli hög tid för lunch. Och sovklockan började ticka den också... Först var vi i vanliga bassängen i kanske en halvtimme. Satte han på kanten. Han visade direkt att han ville hoppa i. Galning! Han simmade & busade massor. Sen var vi i Aqua Nova. Där skvätte han vatten på folk :P

Har glömt min kamera i bilen.. är dock svårt att fota i badhuset. Danne tog ett kort på mig & Lillis också ♥
Fast det vet jag inte om jag lägger upp här.. min uppblåsta mage =(

Lillis måste tycka att jag är en bra mama för jag fick en finfin orchide av honom och ett kort där det stod: da da da. Prrrrrt. Casper ♥
Prrrrt = ett ljud som man egentligen inte kan göra om till text.


Bella ♥ Daniel & Casper, mina fina killar :)


Monica

Låter som ni har haft en toppen myys dag!

Om ni låter kameran ligga "framme" en stund så linsen hinner bli "varm" så går det fin fint o fota i badhuset :)



PUBLICERAT: 2010-05-30, 22:44:04 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: