SKRIVET: 2010-05-19, kl 20:23:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

en kul grej

Jag hade ett missat samtal från ett Skåne-nr (kände igen riktnr) men var så nyfiken över vem det kunde vara eller vad det gällde & jag var ute så jag kunde inte googla. Ringde upp "Hemmets Journal" "Jaha, ni hade ringt mig men jag är inte intresserad.." typ.. *klick*
Dom ringde ett antal ggr till. JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARE tänkte jag. På kvällen ringde dom på hemtelefon (tidigare var det mobilen) och Danne fick svara. Det gällde en bild på Lillis hahaha. Dom ville ha ägarnas medgivande till publicering. Rikskändis snart ^^ höhö


Lotta

men hahahahaha.. jag dör!!

jag tänkte att det kunde va nåt sånt om bilder osv, men man vet ju aldrig nu när man har kommit in i kärringåldern ;D



PUBLICERAT: 2010-05-19, 22:02:02 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

haha snart är han på stureplans nytt - ökänd för at flörta med stockholmtjejer ;)



PUBLICERAT: 2010-05-20, 07:57:38 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: