SKRIVET: 2010-06-18, kl 11:00:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skrattfest

Jag låg vaken 2-3.30 i natt. Kunde inte sova & jag fick räkna dom jävla fårskallarna LÄNGE! 4 hörde jag Casper. Han skrek till (inte ledsen) men blev tyst på en gång.. gick dit. Lyssnade utanför dörren, fortf tyst. Öppnade försiktigt. Busen låg på tvärsen i sängen och jag vet inte hur han hade benen. Han halvsov så jag tog in honom till mig, för jag ville mysa ♥
Han somnade på en gång men det gjorde inte jag.. När Daniel hade kommit hem från jobbet så låg Casper i mitten. Han pratade lite i sömnen. Så flinade han & Skrattade i sömnen. Hjärtat smälter! När han var helt vaken (7) så sa jag god morgon & då fick jag världens leende till svar :D

Farfar hämtade Casper imorse. K-B & B-E slåss nästan om att få ha han höhö. Vi hämtar Casper i eftermiddag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: