SKRIVET: 2010-06-09, kl 20:20:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Förlovning

Vi har förlovat oss, igår i Tällberg! ♥ Varför just igår? Ja, varför inte?
Älskar dig älskling!

Vi hade det underbart i Tällberg. Badade bullepool, åt gott, myste :)
Imorse åt vi frukost länge. Gott gott! Sen åkte vi och hämtade Lillis. Han var saknad!

Idag har vi testat nåt nytt som Santa Maria lanserat, Fish Taco Spice Mix. Betyg: 5/5. Så det borde ni testa gott folk.

Har länge tänkt köpa en cykelsits till Lilleman men det har inte blivit av. Idag blev det av. Hittade en hjälm också :) Nu måste jag hitta en hjälm åt mig själv också.. nog för att han är liten men ändå. Ska han ha hjälm ska väl vi föräldrar också ha det! Sen ska jag fortsätta min kampanj "ska Casper ha hjälm ska farmor ha, ska morfar ha osv osv".


Monica

grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis igen!! Hur många gånger har jag sagt det nu. kul med sitsen!! Var köpte ni den och hjälm??



PUBLICERAT: 2010-06-09, 22:09:47 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: