SKRIVET: 2010-01-31, kl 11:40:01 | PUBLICERAT I: T R A M S

Familjeliv....

Jag tänkte skriva ett inlägg om en tråd men jag har skrivit, raderat, skrivit, raderat allt för många gånger så det blir inte nåt inlägg.

Men kan passa på att undra 2 saker istället:

1. När jag var gravid fick jag många gånger höra talas som dom goda glassdrinkarna som finns på förlossningen. Jag såg inte till några? Kanske var för att jag tillbringade tiden med värkar på BB...? Tänk vad man kan gå miste om här i livet, får hoppas jag får uppleva glassdrinkarna en annan gång.

2. Fick även många gånger höra talas som hur gott det var med mackorna efter förlossningen, som ligger på brickan. Jag orkade knappt få ner en tugga. Kanske går lättare nästa gång?


tandra

Dom där goda glass drinkarna har jag tjatat om mkt, får jag dom inte blir jag arg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: