SKRIVET: 2010-02-23, kl 11:37:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jobbigt...

Blev inget bloggande igår.. men nu är det ny dag & inget händer. Hade tänkt åka till Prostgården & sjunga lite men har sovit USELT i natt. Vaknat hur många ggr som helst, eller det känns i alla fall som det. Sovit 1 eller som mest 2 timmar sammanhängande. Ringde t.om Daniel vid 2 då jag var ledsen.. jävla skit! Förlåt Älskling :(

Haft Casper bredvid mig sen 3 tror jag. Och det gillar jag inte numera. Han ligger inte still, rycker till och jag blir att ligga helt stel typ. Får SÅ ont i kroppen. Kände mig helt konstig i kroppen imorse när jag vaknade. Kände liksom pulsen (svårt att förklara..) mosig i skallen, ont i ryggen och lite varstans.

Känner en jädra inre stress hela tiden också. Och Danne pratar om att flytta men jag vet inte..?

Måste nog dricka en kopp kaffe nu. Casper sover just nu. Han lekte med en 2 liters juiceförpackning tidigare :P

Jag är trött, ledsen, stressad och fylld med saknad. Jihaaa!


Monica

Varför har man köp massa leksaker när de går lika bra med juiceförpakningar, mammas telefon, avlagda tangentbord, tvdosan....



Tänker på er, tycker du är duktig som är ensam med Casper, synd att ni ska bo så himla långt bort annars hade vi ju kunnat träffas o leka =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: