SKRIVET: 2010-12-09, kl 20:44:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

besök

Natten till igår var skitjobbig. Natten till idag var perfekt. Visst, finns väl dom som skulle klaga eftersom Casper fick sova i vår säng 4-7.. men helt ok. Jag hade dock skitsvårt att sova dom sista timmarna :(
Sen skulle jag vila när Casper sov middag men då blev jag att må så illa så jag kunde inte ens vila utan fick gå upp.

På förmiddagen var jag & Casper till Myran. Längesen! Äntligen kom vi dit =)
Tycker det är kul att gå dit även när Daniel är hemma. Och Daniel tycker det är lite skönt hehe. + att jag tycker det är nyttigt för Casper att komma dit. Idag hade Daniel gjort lasagne. Den ska vi äta imorgon. Och så hade han städat. Underbara karlslok ♥
Dock var Casper inte på sånt bra humör på Myran så vi gick innan sången.. och så ramla han från trappan när han skulle åka kana så han blev ledsen :(

När vi kom hem lekte vi lite & sen åt vi lunch.

På em kom K-B när mamma slutat, vi fikade. Runt 15.30 kom Ewa & Filip. Bengt en stund senare & dom var här till framåt 18. Första gången Filip & Casper lekte BRA ihop. Kul att se =) Casper härjade så mkt så han var helt svettig :P
Filip brukar annars klaga "Casper förstör" men idag lekte dom bra ihop, inte bara bredvid varann. Filip är ändå snart 5 år.

Om man får va lite elak (?) så va det skönt när dom åkte för jag va sååå HUNGRIG!!! =(
Casper hade ju ätit men jag ville inte äta när vi hade besök. Blev mat 19.30. DET FÅR INTE HÄNDA IGEN!!!
Var grymt god mat. Kyckling som marinerats över natten & hemgjord klyftpotatis + sås.


Anonym

Äh, lyfter över Idun på nätterna också. Eller inte varje natt men ibland orkar man inte lägga om mitt i natten om det bara är gnäll! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: