SKRIVET: 2009-09-30, kl 21:31:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

problem.



jag har ett problem & det är att det rinner mkt mjölk! min bh blir ju blöt, delen jag knäpper och som hänger ner. alltså det bröstet han får mjölk från. det kommer ju mkt & fort, så han hinner inte med.. han får mjölk fulla hakan också för den delen, stackarn.. :P
lite jobbigt när man ska bort & så iaf, som vi ska imorgon. vi ska till Daniels mormor & morfar i Gränges.

Men innan det ska vi få veta Lillarumpas nya matchvikt på bvc :D
bvc-tanten var hit idag. vi verkar godkända som föräldrar & Casper är fin, så allt är lugnt & under kontroll :D
Hans navel ser bra ut btw, den trillade av i fredags. tidigt tyckte jag.. men bra det ändå.

igår var jag ute & gick med Casper i vagnen, 75 min. jag blev helt slut kan jag säga! gick bort & gick vid älven. skönt måste jag säga! idag gick vi hela familjen runt Sportfältet :)


Åh, vad jag älskar min F A M I L J ! ! ! =)

nu ska jag gå och lägga mig. brukar ju sova en sväng på morgonen efter att ha ammat, men det går inte imorgon då vi ska vara på bvc 9 & sen till Gränges.


Andreas // kottis

Hehe, inte visste jag du hade tryckt ut en unge. Grattis iaf. // andreas



PUBLICERAT: 2009-10-01, 13:52:46 | URL: http://www.kottis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: