SKRIVET: 2009-09-15, kl 23:25:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

nice day



Det har varit en bra dag. Men dagen kunde ha varit ännu bättre om bara Kloss hade kommit :P
hähä
Märkt att det släppt mer & mer från proppen iaf, alltid nåt.. hoppas jag!

Men vad gör jag uppe nu när jag är trött? Det kan man fråga sig.. sitter med en kopp te, men det är så jäkla varmt än. Bara jag fått i mig det ska jag krypa ner i bingen med Darling *kärlek* :D

Undra vem som kommenterade anonymt? Kan det ha varit T? :)

Det gick bra för mami hos doktorn idag också. Hon var till Falun. Hon ska röntga lungorna snart och om 3-4 veckor ska dom köra ner en kamera i halsen *rysa*
Men bara hon blir bra så, lilla mami! :)
Så hoppas vi att hon slipper åka till Örebro för op fler ggr..

Älskar dig älskling!! Du, jag & Kloss mot världen!!!!!


Lotta

det var jag som blev anonym.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: