SKRIVET: 2009-10-28, kl 18:59:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

julklapp



Idag har Casper fått den första julklappen. hehe. Tidigt, japp japp.
Men det var mormor som ville att han skulle ha den tidigare då han kan använda den redan. Det blev en "Precious Planet" Babysitter & den gillade han. Han var så nöjd så när han fick sitta i den. Låg och "pratade" lite :)
Det är musik & så ser det bla ut som att det snöar :)

Imorse vid 10 tog jag en promenad till Kjell. Men jag kände redan innan att jag hade ont i sidan. Så det var alltså inte håll som jag trodde igår.. jävla skit!
Ringde Kjell som mötte mig. Jag plågade mig fram kan man säga. Knappt så jag fattar hur jag lyckades men men.. det gick!
Känner fortfarande av det. Gör ont in till revbenen. Känner av det hela tiden!
Är det min kropp som säger ifrån eller vadå? Får "helt enkelt" försöka ta det lugnt. Blir inga promenader på ett tag. Möjligtvis 20-30 min men knappast 2 timmar eller nåt i den stilen.


JAG BLIR TOKIG!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: