SKRIVET: 2009-11-25, kl 09:19:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

härlig natt!



Förra natten var jobbig. Den här natten var härlig :D
Förra natten var Liten sååå bubblig i magen. Han sprattlade massor & tog i för att få ur sig fisar, han sov men jag kan absolut inte sova när han håller på så. Det kändes som jag inte sovit nånting :/
Men bara jag fått i mig kaffe kände jag mig som en ny människa :)
I natt har han varit som vanligt. Åt vid 2, 5.30, 8 och sover än. SÖTNÖT, mamma älskar dig ♥

När han ätit morgonslurken vid 8 låg jag och höll om honom. Han reagerade så fort jag försökte gå upp. Till slut gick det, men vad hände då? Jo jag tappade mobil-fan i golvet så det lät och han reagerade såklart. La en hand på honom och det gick bra =) Puh!
Gick upp och duschade. Sen har jag fått i mig mackor & kaffe. Gött!

Borde ta tag i det här med julklappar också. Drygt. Har köpt 2 och ingen av dom fixade jag så mkt till själv. Den ena beställde jag på nätet & den andra fixade mamma. Caspers polare får den som mamma fixade ;)

Jag tänkte på en sak tidigare. Jag har säkert gått ner 20 kg på 2 mån. Vet inte hur mkt jag gick upp under graviditeten men mkt var det.. :P




ja, snart är det jul och Casper laddar för fullt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: