SKRIVET: 2009-11-23, kl 12:32:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

framåt



Åh, så mysigt vi hade det imorse jag & Lillrumpa. Vaknade vid 8.10 och han grejade en del. Han låg nära mig. Höll om honom och strök på honom. Sen somnade han om och jag också. Jag vaknade 9 men han sov vidare. Jag låg kvar en liten stund & bara tittade på honom :D
Sen gick jag upp så jag fick nåt i magen.

Lite om hans utveckling...
Under förmiddagen har han "pratat" massor & det har varit full fart, viftat & sparkat hehe.
Ett visst ljud som kommer ur honom låter faktiskt som "HEJ".
När Daniel eller jag ställt han upp och hållt i han har han tagit några steg. Visst är han duktig?
Igår när han låg på skötbädden som är mitt emot toaletten så kissade han. Locket var öppet till toaletten men kisset träffade golvet. Men självklart var det ju meningen att han skulle träffa toaletten, det är ju inte alltid så lätt att styra strålen.
En till sak. Han kan både se ut & låta som en uggla :D
Han blinkar ibland med ögonen så han verkligen ser ut som ögonen & så låter han "oooo oooo oooo" ibland.


Nu ska jag äta upp maten & dricka lite kaffe så kanske huvudvärken försvinner. Det är bara 1/3 av familjen inne just nu och det är alltså jag. Resten är ute på promenad :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: