SKRIVET: 2009-03-22, kl 19:00:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

sköna dag :)

Ja, den här dagen har varit riktigt skön :D
Var ju meningen att vi skulle åka till Daniels föräldrar på förmiddagen men jag kände att jag bara ville vara hemma och ta det lugnt. Så vi stannade hemma. Jag sov ett tag på förmiddagen för jag var så trött. Skulle egentligen se en film med Daniel men tröttnade, läste boken & blev trött. Så jag la mig i sängen och sov :)
Sen har jag varit seg, men blev piggare av att gå en promenad.
Mått bättre än igår i alla fall. Mest bara seg och så. Tur att jag fått vila idag. Så man orkar jobba 2 dagar :P
Försökte mig på att plocka undan lite hemma. Hann inte mkt förrän jag blev helt slut! Fick undan lite kläder som jag inte kommer kunna ha.. så man slipper leta i garderoben bland x antal kläder som man ändå inte kan ha.
Klossen kan få en av mina lådor så länge hehe.
Senare ska vi fota Kloss hus också :D

Älskar dig Älskling, du är toppen som ställer upp så mycket för mig!


annica

va kul , jag kommer följa dig me! du har inte bloglovin va?



PUBLICERAT: 2009-03-23, 20:18:04 | URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: