SKRIVET: 2009-03-11, kl 19:48:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Negativ

Vilken hemsk dag det kändes som idag.. bläää! Ända tills jag kom till stan & träffade T =)

Barnmorskan ringde idag. Hon hade pratat med gynekologen om att jag har epilepsi o.sv.. jag blev ju orolig när hon ringde! Vilket jag sa också. Så berättade hon att jag är Rh-negativ vilket är ganska ovanligt. 15% av befolkningen är det. Varför vara som alla andra? =P
Annars var det väl inget. Hon frågade om jag vi fått tid för ultraljud men det har vi inte fått, men det kommer väl :)

Bettan var hit idag när hon hade lång rast så vi åt ihop. Hon åt sin matlåda och vi åt kyckling, ris & jordnötssås :D


tandra

Japp låsa bloggen..



PUBLICERAT: 2009-03-12, 06:40:32 | URL: http://www.nogg.se/nannas
tandra

Eller ja vet inte föresten, hehe vi får se om ja sätter lösen! :)


tandra

har du föresten bytt lösen på klossens blogg ?



PUBLICERAT: 2009-03-12, 15:22:46 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: