SKRIVET: 2009-06-02, kl 17:08:26 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Hemnet

Jag satt nyss och kollade lite på Hemnet. Alltid hittar man en massa kul. Och med kul menar jag när det ser för jävligt ut! I ett hus hade dom soffor i orange och gardiner i skumt material med typ volanger och grejer. Oj, oj, oj.. ja, det går inte ens att beskriva.

Mådde illa hela morgonen idag. Kul =/
Och jag var sjuuuukt trött! Vaknade i natt och hade jättesvårt att somna om. Uffa. Magen kurrade jättehögt också så jag gick upp och tog ett kex :P
Allt för Klossen vet ni :)

Jätteskönt sen när jag kom hem för då sov jag en stund. Var ju tvungen. Har packat 3 kartonger med porslin idag, sånt vi inte behöver använda den sista tiden på Sjöberget.

Ska fixa iordning ett kex.. sen är det möte!


tandra

när du uppdaterar din blogg kommer inlägget på engång då ? Det gör det inte för mej :( buhu..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: