SKRIVET: 2009-06-22, kl 16:25:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

aj..

Aj vad jag har ont i ryggen! Stackars mig :(
Men jag antar att det är för att jag lyfte en tung låda på jobbet, som jag inte trodde skulle vara tung..
Körde över stortån med en truck idag också, duktigt va? *aj*
Dessutom var det den tån som jag har fruktansvärt ont i (nageltrång) & om det inte vore nog så jobbar jag i sandaler..

Jag är fan sjukt trött. Var iaf till tippen och slängde en massa skit idag. Typ fula och udda blomkrukor, en gammal joystick, ett tangentbord, en bäddmadrass m.m m.m.. fast man kanske skulle sålt alla blomkrukor på loppis? ;)
*orka*
Jag totalvägrar att ha 5 olika blomkrukor i mina fönster :P
Duschade btw blommorna idag.
Nej, jag har inte tid att sitta här. Det här får bli det sista inlägget på ett tag. Vi ska städa toaletten ordentligt idag och skruva isär bokhyllan. Men först ska datorerna plockas undan och bokhyllan ska skruvas isär.

Ser fram emot torsdag men glömmer nästan bort det..förlåt :/


Anonym

ja det är noga det där med krukor :D får panik om de e tusen olika.. lycka till med flytten... säg till när ni orkar med besök så dyker jag upp!


tandra

lycka till med flytten!! :)) Och jag håller med, man kan INTE ha flera olika blomkrukor i fönstren!! :)



PUBLICERAT: 2009-06-23, 14:11:02 | URL: http://tandra.blogg.se/
Ingela

Jag hatar också att ha tusen olika blomkrukor! :)

Jag vill ha ALLA lika, så nu håller jag på och ska köpa nya och plantera om mina stackars blommor :D



PUBLICERAT: 2009-06-23, 19:43:32 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: