SKRIVET: 2009-01-19, kl 10:01:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

längtan

Usch vilken huvudvärk jag hade igår vilket gjorde det svårt att somna.. :/
Men till slut så.. vaknade imorse av att Daniel slog på sin dator *nörd* minns inte men det var nåt han skulle kolla. Somnade om vid 7 och sov 2 timmar till ungefär, då mami ringde. Måste snart borsta bort min knullruffsfrisyr, vi ska åka och simma. Ska bli skönt. Men då blir jag väl så trött att jag skulle kunna sova hela dagen sen :P
En helt otrolig sak: Daniel slutar 16.00 idag. När hände det senast liksom? :D
Han skulle ringa på lite lägenheter idag, får se om vi får någon napp. Än behöver vi ju inte flytta och så men snart. Wiiiiiie. Fan vad jag längtar! Längtar till ALLT :)
Tills vi köpt lite nya möbler och flyttat. Tills vi blivit av med "ägget" (vår fula bil). Tills Klossen kommit ur. Hihihi.
Låg och tänkte på allt vi har framför oss och bara log imorse, så jag hade liiiiite svårt att somna om då kan jag säga :)

Borsta håret och packa väskan var det ja..

//Lyckligaste tjejjan


Lotta

du och jag baby, dom lyckligaste personerna just nu :D



PUBLICERAT: 2009-01-19, 12:24:01 | URL: http://uzi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: