SKRIVET: 2009-01-20, kl 21:08:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

död blogg!

Ja, bloggen dör ju. Hur ska det här gå när jag är så trött att jag inte ens orkar skriva? ^_^

Det gick i alla fall bra hos barnmorskan idag, men som sagt så har jag bytt till ett annat ställe dit det är lättare att ta sig vilket hon förstod och höll med :)
Ger dom intresserad mer information, känns trist om jag förstör bloggen ifall folk inte är intresserade av min graviditet. Därför ska jag skriva till T nu, som frågat =)

Gick bra att stå i receptionen idag också men efteråt var jag trött kan jag säga :/
Fast jag hade extrahjälp idag kan man säga. Så var det en som ska börja där också för att se hur det går till. Men varför står man då med armarna i kors hela tiden?! Hon fick byxor och tröja idag. Jag fick en tröja för kanske 2 veckor sen.. men nu skiter jag i det, kommer nog inte kunna ha byxorna allt för länge ändå. Hoppas det blir så i alla fall!

Nu ska jag och Klossen gå och lägga oss. Tänkte läsa lite.

Älskar dig, blivande papi! *pussen*


Lotta

men du måste ju berätta hur det gick för mig också! jag om nån läre ju få veta ;)



PUBLICERAT: 2009-01-21, 08:40:38 | URL: http://uzi.blogg.se/
Tony

De e jue din blogg så du bestämmer jue själv va som ska stå=)


tandra

Det ska bli så spännande att följa din graviditet, om du inte vill skriva här om den så gör en "klossens blogg" & sätt lösen hihi jag skulle LÄTT läsa den varje dag :) Om ja fick alltså :)



PUBLICERAT: 2009-01-21, 19:31:05 | URL: http://www.nogg.se/Nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: