SKRIVET: 2009-02-09, kl 18:24:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Annorlunda...

Åkte en vända till Kupolen tidigare idag. Inte så speciellt trevligt. Sen följde jag med Kjell-Britt till Falu lasarett. Jag & Kjell fikade när vi väntade på mami. Hon fick en blodtrycksmätare på sig som hon ska ha tills imorgon. Så hennes blodtryck kollas var femtonde minut. Då ska hon försöka slappna av. När vi kom till parkeringen nästan skrek hon "VÄNTA!" & det såg ut som hon spände sig hur mkt som helst. Jag & Kjell såg helt frågande ut när hon stannat helt plötsligt "Vad håller du på med?"
"Ja, men jag skulle slappna av. Jag känner nu att den kollar blodtrycket."
"Men slappna av då! Och så där kan du ju inte göra. Tänk så ska du gå över en väg"
Sen skrattade vi :P
Där och då var det i alla fall jäkligt kul. Min mamma är inte som alla andra, eller nåt.. hehe.

Nyss ätit mat. Idag blev det pastasallad. Jättegott :) Darlo hade köpt goda krutonger också. Nästan konstigt att krutonger kan vara såå gott..

Ikväll är det Familjen Annorlunda på tv! =)
Synd bara att det ska vara så mkt reklam *morr'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: