SKRIVET: 2009-12-15, kl 10:56:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

oseriös och dryg



Känner mig smått oseriös och dryg idag.. sorry till er som blivit/blir drabbade.

Sitter och väntar på att posten ska komma, den borde komma vilken minut som helst om vi nu får någon. Men ett julkort kan vi väl få i alla fall? Har fått tre hitills tror jag. Känns lite.. hrmpf.

Casper somnade strax före 20.30 igår, vaknade för kiss 2, vaknade för mat 5.30 och jag trodde han ville äta vid 8 för jag tyckte han var vaken då men icke. Han vaknade runt 10! Och han har inte ätit sen 5.30.. skumma unge.
Nu hickar han för fullt när han sitter i babysittern. Stackarn, hela kroppen hoppar ju :P

Gaaaah vad mkt snö vi fått! Och det har snöat i några timmar nu tror jag.. blir nog ingen promenad med vagnen idag ändå. Orka pulsa :(


Ingrid

Men jäklarns... du påminde mig just om julkorten!!!

GAHHHHH!!!! Här har man legat och ligger sjuk och inte ett jäkla julkort har kommit på lådan... det är PANIK det !!!!!



Hoppas allt är bra med dig iallafll och din familj =)

Kram Ingrid



PUBLICERAT: 2009-12-15, 12:16:02 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Lotta

jag har beställt nya bläckpatroner idag så vi ska nog försöka få iväg julkort i slutet av veckan ;)



PUBLICERAT: 2009-12-15, 16:23:23 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Thérèse

Julkort är på väg..eller dom har inte lämnat vårt köksbord än, men snart så =)



PUBLICERAT: 2009-12-16, 07:06:01 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: