SKRIVET: 2009-08-18, kl 22:12:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

host host..



Jag har vaknat så många ggr de senaste nätterna & hostat. Trott att jag ska hosta sönder lungorna t.om :(
Uääääää!
Köpte nåt slemlösande på apoteket idag som jag hoppas ska jag hjälpa. Det kommer ju blodigt slem ibland. Blää..

Kom på ca 21 ikväll att jag hade grädde i kylen som går ut idag. Eller ja, datumet då. Och den skulle jag ha till glass. Så det var väl bara till & slänga ihop då. Skulle egentligen vara saffransglass men saffran är ju sjukt dyrt så jag testade att göra glassen för att se hur den blir över huvudtaget. Hade i lite vaniljsocker iaf. Hoppas det blir bra. Återstår att se imorgon :)

Imorse var vi och skrev på faderskapspapper. Men det var en nolla för mkt i Daniels perssonnr. Hon på Familjerätten strök över den nollan. Men senare ringde hon Daniel och sa att man inte kunde göra så, så vi ska dit imorgon bitti igen. Aja, det går ju snabbt iaf :)
Vuxet värre. höhö.

Nu ska jag dricka upp min varma mjölk med vitlök och honing. Sen lägga mig.Men först smörja näsan som är röd, torr och nästan sårig. Trots softis näsdukar :(
och jag hinner ju nästan inte mer än smörja in förrän det är dags att snyta sig.. ATTJO!

*host host*

27 dagar kvar :D


Anonym

Krya på Dig!!!! Stackare....

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: