SKRIVET: 2009-04-02, kl 20:40:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tidig morgon

Stannade längre på praktiken idag eftersom jag är ledig imorgon :P
Dessutom vaknade jag som vanligt före klockan (runt fem, klockan ringer halv sex) & jag misstänkte att det snart var dags att gå upp + att jag var kissnödig så det var lika bra att gå upp.. så vi blev väldigt tidiga iväg om man säger så. Jag klev in 6.05 & börjar egentligen 6.30 hehe. Men då åt jag mina mackor i lugn och ro. Så började jag tidigare. Tiden sprang iväg.

Det blev något konstigt missförstånd idag så när Daniel slutat jobbet åkte han till Kjell-Britt för han hade fått för sig att jag var där.. Kjell blev lite förvånad när Daniel stod utanför dörren bara så där hehe..

Det bara rinner & rinner & rinner ur nesan :(

Saknar bejb. Han sover i Säter i natt :(
Men han slutar ju tidigt imorgon i alla fall.

Vart hittar man en fin sängstomme?


tess

hehe, nejdå, inte ska vi gifta osshär eller ;) men en kompis hade de planerna, därför jag skrev det, hehe :)



Hoppas allt är bra med dej!



PUBLICERAT: 2009-04-03, 16:20:05 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: