SKRIVET: 2009-04-08, kl 20:14:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

mätt!

Blev sen kvällsmat idag. Men jättegott :)
Blev fiskgratäng. Nu är jag proppmätt.. och magen har känts så spänd redan innan, så nu känns det som den ska spricka :P

Imorgon är det dags att "slava" lite igen. Men sen är jag ju faktiskt ledig lääänge :D
Hela 5 dagar iaf. Gött!
Var meningen att vi skulle sova i Säter tills imorgon men vi fick lov att åka till Borlänge idag och orkade inte åka tillbaka så vi åker dit imorgon eftermiddag. Då stannar vi till lördag förmiddag. Sen åker vi dit på måndag och hem på tisdag. Sen är det över!!!!

Uhhhh vilken puls jag fick idag. Och vilken hjärtklappning. Lite drygt måste jag säga :/
Skön att få sitta ner och ta det lugnt nu. Men samtidigt känner jag det mer när jag ligger ner. Inte för att jag ligger nu då men ändå...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: