SKRIVET: 2008-09-10, kl 10:04:34 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Time to relax for the black sheep

Igår kväll fick jag dumma tankar. Kände mig som det svarta fåret i vår familj. Frågade mamma om hon tycker att jag är det.. "Men lilla gumman, varför tror du det?"
Men hallå, Thias (bror) är ju så duktig och kan så mkt. Bra fast jobb, barn, sambo, hus och ta me fan allt. Han jobbar extra också.. Jag då?!? Bara sjukskriven och värdelös.
Tur att jag har Dani för han är bra för mig. Jag känner mig trygg. *kärlek*

Ändrade planer då. Så blir det varje dag.
Men idag ska jag & mamma iväg och simma. Ska även in på relaxavdelningen eftersom det är bara för damer idag :)
Så det blir då ingen jympa vid lunchtid..

"Bella har ont i huvudet. Hela tiden. Men hon är inte gnällig för det. Hade det varit jag då hade minsann hela världen fått veta hur jag mådde. Men Bella-bus tar en alvedon och säger "Mja, det var ju inte så roligt."
Ho e tocken stark.
Min lilla Bella prinsepessa."
Uttdrag ur Darlo´s blogg.

Nästa utdrag:
"Borgarna säger: "Vi borde elda med alla arbetslösa, så där som Hitler gjorde!"
Men hallå? Vad är det för en politik att föra? Jag håller i alla fall inte med. Äldre personer kan kanske undersökas, se vad det kan finnas för naturresurser att utvinna och därefter sätta in en handlingsplan. Men att bara vräka ur sig "Elda med arbetslösa"?! MUF går för långt.. Kortsiktigt tänkande. Och inte alls miljövänligt.. :I "

HAHAHAHAHAHA

Nej jag måste nog packa och göra mig klar. 11.00 ska jag vara redo. Då kommer min chaufför ;)

Pyss puss piss pöss


cina71

du är inte alls ngt svart får skärp dig. du betyder jättemycket för mig o jag är stolt över dig du har ju tagit dig en bra bit om du e ett svart får då e jag det med så glöm dom tankarna kram moster



PUBLICERAT: 2008-09-10, 11:20:08 | URL: http://cina71.blogg.se/
mika

aa ja förstår de.. de e inte kul att gå hemma. men vadå kan man få praktik utan att ha krav på sig att man ska börja jobba sen? ja fattar inte.. du får förklara för mig sen när vi ses idag! puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: