SKRIVET: 2008-09-03, kl 21:24:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Födelsedags"barn"

Varit till farsan och hans sambo ikväll. Fick god äppelkaka, lite krispig.. ja, nästan som marräng. Gott :)
Dom har hur mkt äpplen som helst i deras trädgård så jag tog med mig en kasse full i äpplen. Får försöka baka någon dag. Mor kanske vill ha något gott när hon kommit hem? Åtmistonde när hon kan äta igen..

Missade tyvärr (?) idol ikväll.
Men RUS är verkligen synd att vi missade. Brukar ju vara kul att vara där. Får gå dit nästa vecka istället, då ska vi ju baka!

Gaaaaaaaaaah, snart är det dags att lägga sig! Får ångest :(((
Vill inte lägga mig, vill inte att den här dagen ska ta slut (inte för att den varit så bra, men ändå) och jag vill inte sova.
VILL INTE HA ONSDAG!
Vill aldrig ha ny dag.. vad skulle det göra för nytta?

Jag hatar mitt sk liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: