SKRIVET: 2008-09-04, kl 13:17:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dans i vattnet

Ahhhhh det var ju bara såååå skönt att simma idag.
Eller, först var det ju fka med Mika *rimma* :P
Trevligt att fika. Gott med kaffe faktiskt. Vilket jag dricker väääääldigt sällan.
Senare hoppade jag i plurret och simmade, simmade och simmade. Det gick som en dans ta me fan! 1000 m blev det :)
När jag hade 150 m kvar var det bra jobbigt dock men jag kämpade tappert på!
Sen var det bra skönt att känna vattnet från duschen rinna ner över min kropp och känna doften av schampo :)
Mmmmmm....gött :)

Efter simningen mötte jag Darling vid SSAB/Västra Porten så vi åkte hem och käkade pannkakor till lunch. Det kändes längesen, så det var gott!

Jag har träningsvärk i sidan, nedanför armhålorna.. :/
Men det är sen jympan igår. Efter simningen hade jag minsann ont i armarna.. pust!

Vaknade 6.30 imorse och sen kunde jag inte somna om. Håller jag mig vaken blir jag megatrött och somnar tidigt ikväll. Då orkar jag upp tidigt imorgon och orkar träna 7.00. Yeah! Det vore ju toppen =)
Om det nu inte blir som alla de tidigare kvällarna då jag bara ligger och grubblar... så somnar jag vid 12 ändå.

Nåväl, nu ska jag läsa lite i boken. Sen diska, plocka lite hemma o.sv. Hittade mitt överkast bland handdukarna idag. Väääääry najs.


       <------ jag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: