SKRIVET: 2008-06-26, kl 09:02:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

orolig

Fick sms i natt kl 2 (som jag såg imorse) från en kompis, "jag är på akuten". Ingen aning om varför, vad som hänt, om hon e kvar... jag vet ingenting! Är orolig till max nu :(
Ringt både henne och hennes pojkvän, men inget svar.

Anna & c:o som skulle låna min lägenhet tills imorgon kommer inte. Det hade hänt något som gör det omöjligt för dom att åka hit. Men på ett sätt är det bra, för då kan vi flytta en massa saker idag. Och jag hinner städa en massa.
Men det hade ju såklart varit bra med lite extra pengar.

Är jättehungrig nu. Kanske man skulle äta nåt? :)
Kan ju inte vänta tills 12 då älskling kommer hem och äter. Dessutom är det inte säkert att han kommer hem på lunch heller, för det va så mkt att göra.. Huvudsaken han äter nåt i alla fall. Annars är finns det risk för magsår jue.. :P


mika

klantigt sms. var inte meningen å göra dig rädd.. men jag hade tagit 2 stilnoct för att kunna somna så jag var nog lite yr i bollen. flåt iaf. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: