SKRIVET: 2008-07-29, kl 08:58:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

time to go...

Vaknade till 6.15 & såg att Älskling låg kvar i sängen, what?!? Men han skulle tydligen bara till Kupolen-hållet och jag visste ju att han hade firmabilen hemma. Somnade om och vaknade av att han pussade hej då, sötis :)
Sen blev jag väckt strax före 8 av att mamma ringde. Torkade ur gruset ur ögonen och gick upp. Nyss fått bort morgonruffset också :P

Ska strax bege mig till lägenheten. Bara köksgolvet och hallen kvar. Sen KLART!!!!! =)))
Hur firar man något sånt här?

Måste in på banken och få kod till telefonbanken också. Klantade ju till det när jag för ett tag sen ringde för att kolla mitt saldo. Dom meddelar att man måste byta kod innan 15:e november men vill man inte göra det nu så ska man trycka 0. Jag tryckte minsann 0, men inget hände. Så jag kände mig tvungen att byta kod så det blev att jag bara valde nåt i all panik..

Dagens Att göra:
Städa klart gamla lägenheten
Banken + Tunabyggen
Är nog mer men inget jag kommer på nu :/

Nu måste jag gå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: