SKRIVET: 2008-07-04, kl 20:21:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Husvagnar

Laddade ner "Husvagns-hits" igår :D
*poppa*
Där ingår även "En kväll i juni" med Lasse Berghagen. Wihoooooooo :P

Mamma fick komma hem idag. Så vi har varit till Mellsta och fikat, sen solade jag & mamma.
Antingen får hon åka till Örebro nästa vecka, eller veckan därpå.

Ikväll har jag & Darling varit till Säter, ätit mat hos Daniels föräldrar. Även Andreas & Johanna var där :)
Vi pratade om att åka till IKEA snart, så får Daniel det som födelsedagspresent. Han fyller ju snart år, men vad 17 ska jag köpa?!?!

Älskar dig älskling.


karolina

han tog av sig sin kavaj sparka av sig båda skorna och sen spotta han ut snuset och sa min sköna får jag lov

[är det så texten går riktigt? osäker men ändå...]



saknar dig jättemycket ska du veta. husvagnshits....hihi



*puss



PUBLICERAT: 2008-07-04, 22:16:05 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: