SKRIVET: 2008-12-22, kl 21:23:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag raderar hela dig

Det blev ingen träning idag. Jag är öm i hela kroppen. Ramlat, utanför Dollar. Pinsamt värre. Ont gjorde det, men det gick snabbt och jag försökte le åt eländet.. jag kommer helt klart vara helt blå innan vintern är över, jag lovar er!

Pysslat klart med alla julklappar ikväll. Fixat rim åt dom flesta också :)

Känner mig uppstressad, uppjagad..och ja, gud vet vad.. är väl för att vi ska runt överallt över julen. pust.

Pratade med min moster om det jag kände igår och hon förstod mig mkt väl. Mamma hade sagt igår att han var irriterad över hur det var/är och alltid varit. Men jag vet hur jag ska göra nu och hur jag ska vara mot honom. DISTANS kallas det!

Aldrig, aldrig mer.
För jag ska minsann radera.

Det är ett jäkla tjat om Quick just nu men det som jag tycker är mer skandal är att man skickar iväg icke dömda tjejer (oftast är det tjejer) med självskadeproblematik (det skickas även personer utan självskadeproblematik) till Rättspsyk. Det enda dom gjort är att dom skadat sig själva. Någonting är snett i det här landet, jävligt snett.. Fy fan säger jag bara. Dom säger att dom har hög kompetens uppe i Sundsvall på Rättpsyk för att ta hand om just självskadeproblematik. Många som skadar sig själva kan ha blivit utsatta för t.ex våldtäkt. Personer som sitter där kan ha utfört just en våldtäkt. Känns det ok?
Det var bara i korta drag och några få exempe, men ni fattar säkert vart jag vill komma ändå.
Visst, det är en skandal om Quick blivit dömd för 8 mord och suttit på Rättspsyk i Säter så länge men det finns mkt som är skandal i det här landet.
Bäst jag lägger ner innan jag kokar över känner jag.
(men jag lider med dem som hamnar/hamnat i skiten)

Ciao (Bella)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: