SKRIVET: 2008-08-23, kl 10:45:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

babbel

Inlägget igår blev helt jefla sick. Vet inte varför. Det såg knasigt ut när jag skrev också å sen hann jag aldrig kolla hur det blev..

Det var skoj igår, svängde min lurviga lite :P
hähä.
Rootvälta spelade. Syrrans kille fick gå in gratis för han stod på gästlistan, han kände visst en av killarna i gruppen. Men inte fan delade vi broderligt på det *morr*
Ont i fötterna fick jag och svettig blev jag.
Träffade på en gammal partypolare som flydde till Sthlm för ett par år sen. Blev lite torrsnack.. hmpf.
Såg även en gammal kompis bror ute.
Och mitt sk ex var där, framför i kön..
jaja, lite "kändisar" ute i alla fall.

Var jättetrött när jag vaknade ca 8.30 idag, somnade kanske 2.30.. men kunde inte somna om :(

Ska snart till Kupolen. Köpa ett kort och en skjorta till Daniel. Han vill ha vit och den han har är för stor.. ahja.
Jag kanske ska ha strumpbyxor, ska kika i garderoben först. Tror det blir en cremefärgad klänning idag.

Vill verkligen göra något åt mitt hår nu. Tror det blir slingor. Hittade en bild på datorn där jag har slingor och mörkt underhår tror jag. Såååå fin jag var DÅ.
Så önskar jag att håret kunde växa snabbare. Så svårt att göra nåt med det nu. Dels har jag en lugg som växer, men som inte går att t.ex ha bakom öronen. Och då är det ju svårt att ha uppsatt. blah!

Idag blir det bröllop- IGEN. Hoppas det blir skoj. Ska finnas mat till mig ivf.
Det var förresten 2 smörgåstårtor hos Anna & Niklas igår. På den andra fick jag syn på skinka. Jag hann se det innan jag åt..puh!
Skjuts till bröllopet är ordnad också. Snälla, snälla Åvä. Han är våran ängel idag =)

...väntar på att Darling ska ha pratat klart med sin polare från New Zeeland så vi kan åka snart...

heja heja!


Lotta

Hey min sköna!

Tänkte bara meddela dig om att jag har börjat om med min gamla blogg.

Blir väl lite sporadiska uppdateringar, men whatever ;)



uzi.blogg.se



KÄRLEK! <3



PUBLICERAT: 2008-08-23, 13:55:25 | URL: http://uzi.blogg.se/
cina71

vill bara tala om att jag börjat blogga igen på prov....



PUBLICERAT: 2008-08-24, 07:58:49 | URL: http://cina71.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: