SKRIVET: 2009-10-23, kl 21:35:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vägning



Ja, igår var vi till BVC. Liten är snart inte så liten längre, nu är han 54,5 cm och väger 4385 g. Han har alltså gått upp 385 g sen måndagen förra veckan. Han äter duktigt och jag har grädde i tuttarna, right? :)
Bvc-tanten kollade ifall han kan fixera blicken & följa med och det kunde han även på beställning. Duktig!
Det har ju Danne övat (läs: testat) med han också, för nån vecka sen. hehe.

Nu är jag sjukt trött. Förstår inte varför. Kanske för att det blev en rätt lång promenad vid 17.30. Gick bort till Griftegården och kom fram vid Mellstarondellen, fortsatte förbi Lergärdet och kom då fram längst uppe på Sportfältet. Då var jag nästan hemam alltså. Var ute i alla fall i 75 min. Skönt!
Självklart var Lillrumpa med och han sov hela tiden. Tror inte jag kan gå promenader utan honom längre.. :)

Var nåt mer jag skulle skriva men det har jag ju såklart glömt nu :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: