SKRIVET: 2009-10-25, kl 22:30:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Shopping



Blev en stund på Kupolen idag. Men f*n vad jag hatar att prova kläder! Och nu måste jag ju, om jag inte vill åka tillbaks tusen ggr för att lämna tillbaks ett antal plagg.. vilket inte är det roligaste det heller.
Slutade med att jag köpte en skjorta som jag tyckte satt bra. Testade jeans. För stora över låren men tight över magen. Jag kunde ha dom men inte bekväma och stort över låren hatar jag! Mer sit ups måste det bli, inget snack om saken!! Friskis, here we  go :D
Längtar dit kan jag säga..

Blev ju lite kläder åt Lillrumpa också. I strl 62. 3 pyjamas (igår hann han ha en pyjamas i nån timme sen var den SKITig..), en body, en t-shirt & ett par byxor.

Lillrumpa somnade typ nyss. Han åt & så slocknade han :)
Jag bara låg och tittade på han i några minuter. Sen kolla till cafét *nörd* & blogga lite. Men nu ska jag borsta tänderna & krypa ner i sängen. Fryser nästan hela tiden. (Nej jag håller inte på att bli sjuk, om man inte kan hålla på att bli sjuk i 1½ vecka eller nåt då..) Så det är skönt när man kan lägga sig under täcket. Myyyys med min familj, lovely!
Tur att vi inte skaffade någon vagga förresten hehe. När skulle vi ha använt den?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: