SKRIVET: 2009-10-29, kl 15:02:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

för mkt sömn



Vi trodde det skulle bli en jobbig natt för Casper sov ca 2 timmar på kvällen igår. Men han somnade före 23 ändå & sov till 3.30 då han fick mat. Minns inte när han somnade om.
Jag somnade före honom på kvällen för den delen.. så Daniel hade flyttat lite på honom. hehe. Gött att kunna somna mitt i amningen måste jag säga!
Vet inte hur länge han höll på och "greja" imorse. Tror han hade morgongymnastik hehe. 8 åt han & var vaken ett tag med mig. Låg och tittade sig omkring för fullt. Runt 9 somnade båda 2 om. Jag vaknade en stund före 11! Helt sjukt. Men jag kände mig så trött.. oj oj oj.

Han blev skitsur när han åt idag, för det rann så j-a mkt. Stackarn höll på att sätta i halsen (vilket händer någon gång varje dag..) och han drog sig bort. När han drog sig bort sprutade det likt en fontän. Det kom på hans body, i pannan på han och runt munnen var han helt blöt & kladdig. Jag fick på magen & på mina byxor.
Bytte bröst och han åt lite. Sen blev han småsur. Då tog jag upp han på axeln & han rapade. Sen åt han mer :)
Annars har han varit jättenöjd idag. Suttit en stund i babysittern.

Mamma & Kjell kom hit för en timme sen för att ta med han på promenad. Jag hörde hur han skrek. Jag gick ner för att ge dom en napp och visa hur det skulle vara med vagnen. Då hade han somnat hehe.
Medans dom varit ute så har jag städat lite här hemma. Känner mig helt slut i kroppen, men inte trött & har svårt att varva ner.

Vad är bra att önska i julklapp till Casper? Någon som har en aning? Hans farmor tjatar och vi har ingen aning :(


Malin

passa på å önska sånna dyra saker ni kan ha användning för lite senare..de e ju mycke som behövs och tiden går grymt fort...gåstol..babygym..hoppgunga? ;) kläder i lite större storlekar e ju alltid bra de me..hihi.han begriper ju inte de iaf men han kommer uppskatta de när han kommer in i den åldern att han kan börja använda de =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: